Followers

Tuesday, January 26, 2010

6 Gro Nenek






Mengucap panjang baca Harian Metro Online sekejap tadi. Tajuk besar 6 Gro Nenek. Bukan setakat menjadi Pelayan pelanggan (GRO) di pusat hiburan di Petaling Jaya, tapi paling sadisnya mereka menawarkan perkhidmatan seks secara terbuka disudut-sudut suram dalam pusat hiburan tersebut. Konon-konon orang tak nampaklah. Sekarang bilik-bilik tak main...kawasan terbuka lagi thrill!! Apabila pihak penguasa Jabatan Agama Islam membuat serbuan kat pusat hiburan tersebut, menjumpai banyak kondom-kondom terpakai yang masih basah  di kawasan ruang lepas pusat hiburan itu...Isy gila ke hape??

6 GRO Melayu ini berumur dalam lingkungan umur 50an dan masih lagi berpenampilan seksi dan  memakai pakaian yang menampakkan payu dara. Pelanggan mereka terdiri daripada lelaki muda dan berumur juga yang dikatakan bermasalah! bermasalah apa tak pulak dibagitau..Masalah batin kot!! tu yang test ngan orang tua tu...Berita lanjut kauorang layanlah HMetro ni.. Aku tak kuasa nak tulis lagi...nak meloya pun ada gak!!

Persoalan yang memeningkan kepala aku kan...!
1) Kenapa nenek ni jadi macam ni?
2) Diaorang tu tak menapous lagi ke? Kuat seks??
3) Ada pulak lelaki yang suka dengan nenek tua...
4) Keluarga tak tahu ke? Menurut laporan antara mereka ada yang dah bercucu!
5) Adakah kesempitan hidup sampai tak terfikir kerja lain yg halal?? atau mencari keje yg mudah tapi lumayan!!

Aku berdoa semoga tidak ada ahli keluarga dan keturunanku berfikir secara singkat sampai terjebak dalam kancah tidak bermoral seperti ini.
Dan berdoa untuk nenek-nenek ini semoga kembali ke pangkal jalan dengan Taubat Nasuha. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun lagi Maha Penyayang...Insyaallah!

Taubat yang tingkatannya paling tinggi di hadapan Allah adalah "Taubat Nasuha", yaitu taubat yang murni. Sebagaimana dijelaskan dalam surat At-Tahrim: 66, "Hai orang-orang yang beriman, bertaubatlah kepada Allah dengan taubat yang semurni-murninya, mudah-mudahan Tuhan kamu akan menghapus kesalahan-kesalahanmu dan memasukkan kamu ke dalam syurga yang mengalir di bawahnya sungai-sungai, pada hari ketika Allah tidak menghinakan Nabi dan orang-orang yang beriman bresamanya, sedang cahaya mereka memancar di depan dan di sebelah kanan mereka, sambil mereka mengatakan 'Ya Tuhan kami, sempurnakanlah bagi kami cahaya kami dan ampunilah kami, sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas segala sesuatu'".

4 comments:

aisha wUtevA!! said...

uish???
malaysia makin maju nampaknye...

terok gile, nnek dah umo 50-an??
adehhh, nenek2 sekalian pi lah bertaubat.
kubur pon dah panggil2 tuh. haish...

ila-ali said...

aisha wUtevA: tu la pasal...pintu hati lom terbukak nak bertaubat kot!!

haswida abu bakar said...

Tergelak aku bila baca artikel kau yang ni. Aku rasa betullah....pelanggan dia orang dari golongan yang nak `first try' kot...hahaha...mana dia org tau nenek tu monopous ke tak...

ila-ali said...

ayu...mcm2 maknusia ada kan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails