Followers

Thursday, February 11, 2010

Cerita Si Beruang Itu

Salam Semua. Semoga anda dirahmati Allah swt.

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas sokongan dan semangat yang diberikan kepada saya dan keluarga. Walaupun hanya disampaikan melalui tulisan dan coretan..impaknya tetap dirasakan. Thanks you olls!! (skema lak rasanya ayat nih)

Saya tidak ingin menyambung citer sedih walaupun hati masih lagi walang. Gelak tawa riang anak-anak buah masih lagi terbayang-bayang dihadapan mata...Ya! hidup mesti diteruskan. Itu nasihat anda dan saya akur!

Jadi pada hari ini saya nak cerita pasal anak-anak beruang saya yang ada di kedai saya. Walaupun kedai saya ni masih baru, tapi tidak sangka sambutan yang anda berikan membuatkan saya teruja. Menjual soft toy bundle ni menjadi keutamaan saya sejak kebelakangan ini. Memula ingat nak buat online saje. Malas nak bawak ke sana ke sini, pegi ekspo bagai. Tapi bila sesekali test market pada hujung minggu pergi kat taman permainan di tepi tasik Ayer Keroh tak sangka lak ramai yang berminat. Jadi sempena cuti CNY ni kitaorang pun dah sewa tapak niaga, kongsi dengan adik ipar. Dia nak berniaga anak pokok gaharu. Insyaallah mulai  esok 11 Feb hingga hari ahad 14 Feb.


Tapi jual melalui online pun best gak. Baru-baru ini saya mendapat customer daripada kalangan orang yang fofular...wah! sapa tuh? Jeng!jeng!jeng!

Malam ni tido bolehla I pelok beruang nih...hahaha

Ha...inilah dia. Sure semua orang kenalkan dengan Suhaimi Sulaiman. Kebetulan dia datang Melaka hari Sabtu lepas (6 Februari 2010) so, boleh serahkan melalui tangan (by hand). Bestlah dia ni, sporting aje bila cakap nak amik gambar dan nak masukkan dalam blog...dia kata no hal. Ali yang serahkan kat dia...Tapi yang tak bestnya terlupa nak bergambar bersama dia...teruja punya pasal lah tu...hehehe!

Beruang yang dia pegang tu memang yang paling besar yang aku jual dan brand new lagi. Walaupun aku jual yang bundle punya, brand new pun ada gak. Tapi tak banyakla...Beruang macam ni TINGGAL SATU aje lagi. Sempena Valentine Day dan CNY yang akan datang ni cepat-cepatlah beli untuk orang tersayang...(ceh! sempat lagi pomot tuh!) Harga RM130 dan free postage lagi. Apalah nilai itu jika dibandingkan dengan kasih sayang anda pada seseorangkan...betul tak?

Jadi kepada sesiapa yang nak beli tu ...., pegilah kat blog aku yang lagi satu tu...isi form kat bawah tu...kat bahagian item..tulis BEAR YANG PALING BESAR!.so aku tahulah bear yang mana satu...tapi disebabkan ianya tinggal 1 UNIT sahaja, jadi sapa cepat dia dapatlah ye...

So kepada semua, selamat bercuti panjang sempena perayaan Tahun Baru Cina...
bestnya CNY ni sebab dapat makan limau banyak2...lepas ni nak belilah satu kotak kat Jusco Ayer Keroh...emm...mesti best sama-sama sibuk dgn orang Cina yang nak beli tu kan...berebut2!! boleh gak sama-sama memeriahkan sambutan perayaan dorang...kita kan 1Malaysia!!

p/s : Jika balik kampung tu...SILA berhati-hati di Jalanraya...Ingatlah Orang Yang tersayang....

9 comments:

iyouweblog.com said...

selamat berniaga!

nanged u. nang this to read about the boom i received yesterday!

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

wah.. jual teddy bear yer.. cayelah.. :D

Putera Melaka,
Blog - http://www.puteramelaka.co.cc/
e-Store StormReaders - http://www.stormreadersstore.co.cc/

Miliki buku2 ilmiah karya ikon2 popolar seperti Dr. Fadzilah Kamsah, Dr. Irfan Khairi, Ustaz Ismail Kamus, Ustazah Siti Nor Bahyah & lain2 di http://www.stormreadersstore.co.cc/ sekarang!

amirah said...

wa chumilnya bear...
btw, hepi holiday :)

Faarihin said...

bestnya tengok bear tu.. nak gak.. hehehe.. (^__^)

Zikri Husaini said...

teruskan perjuangan..selamat berniaga...

ila-ali said...

iyouweblog : nanged u oredi.

Ahmad Zulfadhli : Baru nak cuba-cuba berniaga

Amirah : tq

Faarihin :(^__^)

Zikr : Tkasih...

Drama Mama said...

nice!!! u ada online store tak? maybe bole buy in bulk from u since i'm in the diaper cake biz

btw, do join our giveaway for a chance to win our delectable diaper cupcakes.

http://twinkywinkystars.blogspot.com/2010/02/join-our-diaper-cupcakes-giveaway_12.html

Isteri kepada Suami said...

waaa....besar tuh teddy....comei comei....


regards,

Triplesmiley

ila-ali said...

Mama : I dah reply kat shoutbox U

smiley : kat http://toys-shoppe.blogspot.com lagi byk teddy yg comei-comei

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails