Followers

Thursday, February 4, 2010

100 hari bersama anda...

Terima kasih kerana sepanjang 100 hari berblogging,

anda:

1) sering menemani di kala siang dan malam, malah pada waktu-waktu saya tidak dapat melelapkan mata di dinihari..
2) membaca tulisan saya yang kadang-kadang saya sendiri tak nak baca
3) menceriakan hidup saya dengan komen-komen di setiap entri menandakan ada bersama saya walau dimana anda berada
4) mengajar saya cara menulis blog dengan baik walaupun saya belum lagi berada pada tahap seperti anda
5) mempromosikan blog saya yang tak seberapa ni sehingga jumlah pembaca dan follower blog ini  meningkat dari sehari ke sehari.
6) memberi semangat kepada saya dengan melawat blog dan meninggalkan pesanan-pesanan walaupun saya dah lama tak update blog.
7) memperkenalkan saya kepada jejaktrend, yang baik hati memberikan widget `ila-ali bersama anda' sehingga saya tahu bahawa hari ni dah 100 hari rupanya. Jika tidak sampai bila-bila pun saya tak sedar tarikh dan masa ini...
8) meng `add' dan link blog saya di blog anda...
9) mengajar saya bagaimana nak `ping' dan `nang'.
10)  membuatkan saya rasa dekat dengan anda walaupun tidak pernah mendengar suara dan bertentangan mata
11)memberitahu saya tentang nuffnang, innit, buffered earning segala, walaupun bila saya tengok RM0.50 masih tak bergerak-gerak sejak saya letak sebulan yang lepas.

Terima kasih atas segalanya. Walaupun banyak lagi perkara-perkara tersirat yang tidak terucap, saya sangat bangga bersama anda walaupun cuma di alam maya...Love u all...muah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails