Followers

Friday, December 17, 2010

Gambar Perkahwinan SM Nasaruddin dan Marion Rose Caunter Abdullah

Sejak semalam saya perhatikan kemasukan pelawat ke blog saya tiba-tiba melonjak secara luar biasa. Blog ni memang belum lagi ramai pengikutnya, jadi saya kena blogwalking, blogjogging baru boleh jemput ramai sikit datang ke sini. Hari ini pula very the busy so memang tak sempat nak menegur dan melawat kawan-kawan blogger yang lain, tapi tadi selepas maghrib bila tengok blog hairan kenapa ramai pulak visitor hari ni? Sampai 50 orang pelawat unik sehari.


So tengoklah kat keyword apa yang menarik pelawat datang ke blog ila-ali ni. So barulah tahu rupanya-rupanya hampir semua yang datang ke blog ini datang dari keyword `nasa dan marion'. Memang saya ada cerita tentang menerima jemputan perkahwinan mereka dan kebetulan mereka bernikah pada hari ini, 16 Disember. Jadi kemungkinan disebabkan itu ramai peminat-peminat mereka melayari internet untuk mendapat meklumat lanjut tentang kedua-dua pasangan glamor ini.



 Rupanya-rupanya bukan setakat Malaysia sahaja yang mengikuti perkembangan mereka, tetapi dari Brunei dan ada juga dari Melbourne. Popular jugak mereka ni kan. Oklah, walaupun saya dan ali tak dapat menghadiri majlis resepsi mereka yang dijadualkan pada malam esok, saya paparkan juga gambar sekitar majlis pernikahan mereka.




 Sangat grand majlis pernikahan mrk. Suka tengok bunga-bunga yang tersangat besar disepanjang tangga tu..

 speechless!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails